Sy-Jossan

Så var det helg igen och den här veckan har varit relativt lugn.

Tränade coreboll igår, fyfan va jobbigt det var, min dåliga rygg klarar knappt av vissa övningar. Måste verkligen träna upp den!

Idag efter skola så åt jag med Nelle på spicy och Shirin kom också och gjorde oss sällskap, efter det gick vi till åhléns och så köpte jag en mascara. Det var en väldigt skum grej jag märkte då, om jag köpte bara mascaran så kostade den 130 kr men om jag köpte en låda med samma mascara och sminkborttagningsmedel så kostade det 125, why moore for less?

Jag har precis klippt av och fållat upp en farfars-skjorta jag köpte på secondhand på weekday i Stockholm som har legat och väntat vid symaskinen i en och en halv månad och när jag ändå var igång så klippte jag av en klänning och fålla den så det blev en kjol, vilken jag har tänkt på länge men aldrig gjort. Och så sydde jag på två knappar på min kappa som var lösa. Jag känner att jag har vart riktigt duktig!

Kom ihåg att stå för det du säger och gör!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla crap som får dina misstag att låta moraliskt korrekta medan det endast är bortförklaringar. Det du gjorde definierar inte en "vän" från något av hållen. Varken till den du "skvallrade" på och den du "skvallrade" till. Du har minst gjort en människa besviken, troligen två. Ett förtroende har du iaf förlorat.

2008-11-21 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback