The end of every week

Helgen har som vanligt flugit förbi, i fredags så förfestade vi hos mig och sen blev det fest hos Ciccan och min snälla pappa erbjöd sig att hämta mig strax innan två. Daniel blev helt paff av att Ciccan hade en hiss i sitt hus!

Igår så slösade jag hela dagen på att göra INGENTING, ganska onödigt! I alla fall så åkte jag iväg till Daniel vid 6 och sen så åkte vi till Totte därifrån och förparta men det blev inge sprit för min, Daniel, Marta och Tottes del. Vi alla var ganska slitna från gårdagen. Vi tog oss till Julia Suares fest på roffes vid elva, men gick aldrig in, det kostade ju 50 spänn, och kändes inte alltför värt med tanke på att det nästan är en hel spicy (hehe), så resonerade både jag och Danny.

Vaknade vid ett idag och har hittills inte gjort något värt. Jag och mamma har ritat upp en ritning på Robins rum som jag ska få nästa helg. Jag måste fundera på hur jag vill ha det. Men det är så svårt möblerat för det finns fyra dörrar i rummet, ytterdörr, pannrumsdörr, toalettdörr och en vanlig dörr in till rummet. Det är ett gammalt garaget som är iordningfixat. Rätt nice med toalett. Jag går från mitt rum på 14 kvadratmeter till ca 27 kvadratmeter. Får se till att fixa till det bra bara, men jag behöver Fia-hjälp men hennes mobil är inte på och hon är inte hemma. GAH...hon är säkert på sjukhuset! Sen ska jag tvinga hit henne :)

Nu ska jag äta och sen plugga spanska och svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback