ännu en festarkväll

Blev att festa igår, det var väl inte sådär super kul men det dög väl. Det blev att sova hos dannyboy, börjar bli en vana nu, hehe. När vi kommer hem på natten blir det alltid massa dricka eller vatten och chips eller något annat onyttigt. Blev hämtad av pappa vid 11 och satte mig sen i soffan och kollade på ett par avsnitt av oth. Laddade sen ner soundtracket från säsong 1-4. Älskar Dancing when the stars go blue!

Ikväll så blir det bio, high school musical 3 (A) med min egna Stolpe. Sen så ska jag hålla henne sällskap inatt, för hon är ensam hemma, ska tvinga henne kolla på Kenny Starfighter med mig!

Nu tror jag att jag ska gå och börja läsa på min svenska bok, det femte barnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback