Höstlov

Nu är det första dagen på höstlovet, jag har precis ätit en jättegod middag som pappa lagade, det blev rödspetta (fisk), potatis och någon vinsås.

Jag vet inte vad jag ska göra idag, eller alla andra dagar på lovet, jag känner att jag vill träffa folk men samtidigt så känns det som att jag är så trött så jag inte orkar fast när jag ligger och degar så känns det också fel. Skumt!

Imorgon ska jag in till stan vid ett och luncha med mamsen för att sen köpa mitt efterlängtade gymkort på feel good och sen åka till sjukhuset, till ortopeden och sjukgymnasten med mitt knä.

Jag gjorde en deal med mamma och pappa, om jag lovar att träna minst två gånger i veckan så betalar dom mitt gymkort. Det tyckte jag lät riktigt bra, jag vill träna mer än två gånger i veckan. Får hoppas att den känslan håller i sig länge.

Nu ska jag gå och fundera vad jag vill göra ikväll egentligen, kanske kan ta en promenad med Fia, men hon är nog med JockePocke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback