kalas för mormor

Nu har jag äntligen fixat en header, men mycket måste fixas till. Det är långt ifrån klart! Speciellt att den där vita kanten måste bort. Jag fick lite hjälp av mamsen som är en höjdare på att fixa layout på hemsidor, hon har ju utbildning i det.

Idag efter skolan så cyklade jag och Marta till feel good och körde lite cykel, rullband och gym. Kl 5 så åkte jag med kära familjen till Kolbäck för mormor Berit fyllde 77. Grattis :) jag träffade också mina kusiner, vilket var ett bra tag sen så det var kul. När klockan blev åtta så fick jag lite smått panik att komma hem för att börja plugga så jag och Robin åkte hem.
Pluggandet gick inte alltför bra, kapitel 9 fattar jag inte ett piss av (kemi)! ILLA, med tanke på att jag har prov i det på fredag. Marta får lära mig imorgon innan vi ska träna, hehe. Min smarta polack<3

Night ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback