när jag egentligen borde sova

Jag vet att min så kallade design på bloggen inte är den finste just nu, hehe. Men jag exprimenterade bara lite, eftersom jag aldrig fattat hur man gör, nu måste jag bara klura ut hur man gör en header. Jag vet vilken blid jag ska ha, men hur gör man det? Nån som vill ge mig en hjälpande hand?

Jag kan inte uttrycka med ord hur mycket jag längtar till höstlovet, det ska bli sååå skönt och välförtjänt efter flera hektiska veckor på rad men plugga upp till huvet. Fast trots att det är lov så måste jag plugga till matteprov och samhällsprov veckan efter lovet (Y) kul. Men, what to do...jag valde ju självmant NV.

Nu ska jag dra mig tillbaka och försöka sova trots att jag inte är speciellt trött, men ska ju upp kvart i 7 imorgon. Och måste ha ork till att träna och plugga efter skolan.

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback