operation

Fick mycket sömn inatt, det var riktigt skönt. Somnade runt 12 och vaknade sen vid 10, kollade på två avsnitt av oth. Har snart sett klart säsong 2, har ett halvt avsnitt kvar.

Var hos ortopeden och det fastställdes att jag ska opereras. För min minisk cpar och låser sig då och då vilket gör att mitt knä aldrig blir riktigt bra. Så ska göra en titthålsoperation i Köping relativt snart, har inte fått ett datum än. Men det känns jättebra, för jag vill verkligen få mitt knä så bra som möjligt, jag är helt inställt på det nu.

Jag och mamsen var till feel good och köpte ett gymkort till mig idag, i ett år. Det känns super, nu jävlar ska mitt knä bli BRA!

Klockan sex ska vi på visning av en liten lägenhet på Vallingatan, trots att pappa verkar negativ att köpa en lägenhet nu pga finanskrisen. Vi får väl se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback