Kajakpaddling

Idag sa steg vi upp vid halv 8, fast jag tror jag har borjat stanga av klockan i somnen sa vaknade inte forran 07.45. Sa gick vi till skolan vid halv 9, sen akte alla svenskar in till Sevilla centrum medan spanjorerna var i skolan, JIHO!
Vi gick till floden och sa paddlade vi kajak. Det gick prima ballerina forutom att Jannike hade en del problem vilket innebar att hon ramlade i 2 ggr (Y) muy bien chica! Min sko gick sonder senare under dagen vilket innebar att jag gick runt med en sko i Sevilla, myspys! Skoja inte om att jag var svart under foten nar vi kom tillbaka. Tur att jag inte trampa pa nagra glasbitar bara.

Nu ska jag slita mig fran el ordenador och gora lite kemi eller sova lite siesta. ¡Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback