PartyParty

Igår så började kvällen med mys hemma hos mig. Det var Sara, jag, Marta och Isabell. Vi åt tacos och pratade med mera. När vi sen egentligen skulle börja kolla film så blev vi helt plötsligt festsugna så vi drog till party på ormberget. Det var kul folk där och allt gick bra tills kl blev runt 1, då skedde en liten olyckshändelse och jag ramlade från Tottes rygg och slog huvudet i ett trappsteg, det blev en hel del blod och diskussioner om jag skulle sy eller inte men hade inte orken att åka till akuten så jag lät det vara. Åkte hem vid halv 4 med bandage lindat hårt om huvudet (Y)

Idag så kollade jag och Martis på mean girls när vi vaknade, efter det så cyklade hon hem i regnet.
 Jag och Fia blev hämtade av en av Fias jobbarkompisar på DM och åkte sedan ut till lokalen på Västerängen på Tidö-Lindö. Där jobbade vi från halv 5 till halv 12 på en bröllopsfest :) hoppas att det blir fler sånna tillfället för de var mycket nöjda med vårt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback