Bye Bye Paris

Nu är det packningsdags and time to go home.

Igår åt vi på en lyxrestaurang från 1600-talet, av alla de skumma rätterna som fanns så tog jag Roasted Duck Breast, usch säger jag bara. Min bror tyckte det var otroligt gott men inte jag. Åt två tuggor ungefär. Det var någon skum pressad potatis till också. Nej, lyxrestauranger är inte min stil. Det är alltid sån konstig mat. Efterrätten var åtminstånde god, tog något äppelpajs-liknande. Robin och jag drog sen vidare till en bar efter han intalat mig att följa med. Han körde med "Vi kan ju inte ha varit i Paris en hel vecka utan att varit på en bar." Vi satte oss på ett litet ställe som var rätt lugnt från början, men framåt tolv så var det drag kan jag säga. Dom hade ställt upp ett mixerbord och körde riktiga partylåtar. Där träffade jag 25åriga Lorenzo och hans tre kompisar. Han var en hotellmanager i La Defencé (Y). Tre i hans gäng flörtade hejvilt med mig under kvällen och Lorenzo bjöd mig på en öl. Det var ett kul avslut på familjesemestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback