Den Brazilianska Nattsmygaren

Äntligen är denna kväll över, skoldagen var bra men när jag kom hem så vart det hetsigt med biologiarbetet (Nattsmygaren) som egentligen skulle vara inne idag. Per-Erik dampa lite, vilket fick mig att lägga på ett kol så nu är den klar. Lite för kort, men som sagt vad gör det om hundra år? Är i alla fall relativt nöjd.

Den Brazilianska Nattsmygaren


På tal om skolarbete, fick tillbaka första fysikprovet i Fysik B idag, det gick förvånandsvärt bra. Det kändes bra men med tanke på att jag inte hängt med på lektionerna alls och varit hemma en del så trodde jag det skulle gå åt pepparn men icke. Tre poäng från MVG :) ska satsa på VG genom hela kursen nu tror jag.

Nej nu är det time for bed och kanske blir att läsa The Hourse Whisperer.

Goodnight Everyone

Kommentarer
Postat av: Lea

va är de där för äckligt?:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback