Måndag

Dagen har varit seg men bra. Efter skolan så gick jag, Sara och Märta lite på stan. Jag köpte en laxfärgad jacka från Vero Moda men är lite osäker om jag ska behålla den men förmodligen kommer jag göra det. Vi fick syn på Egill från Den rätte för Rosing och Marta blev helt extatisk. Sen fikade vi på stugan, vilket var år och dar sen. Vi ville ha glass men insåg sen att de har tagit bort deras kulglass. Dåligt! I alla fall, så satt vi där och pratade tills klockan blev halv 6 då jag drog mig hemåt. Sen tog jag en promenad och efter det tränade jag mitt knä. Det mår verkligen inte bra just nu, gör ont konstant, mer eller mindre. Efter det så strök jag i en timme, vilket innebär 80 kr till :)

Fick MVG på svenska uppsatsen som vi fick tillbaka idag, happyface. Trodde på ett G+, men icke. Dock skulle jag fått de om vi hade haft kvar Öyvinn som lärare, men tur är väl det. Usch!



Martas framtida man Egill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback