Muy buen tiempo

Helgen har varit skön, fredagen tillbringdes med Sara Lazy Pacing som hon nu så fint kallas. Vi åt på Spicy och gick på bion 17 again. Zac Efron är så äckligt snygg i den filmen, då han vuxit till sig lite om man jämför med high school musical filmerna.

Lördagen tillbringades i Kolbäck hos mina kusiner, det var nice. Jag och Philip satt på en brygga och åt glass i solen och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen så åt vi kebabrulle och solade. Nette underhöll oss såklart som alltid med alla sexistiska kommentarer. Vid sju övningskörde jag och mamma, gick rätt bra. Men måste lära mig att släppa på kopplingen och gasa samtidigt, vet inte hur många motorstopp det blev. Efter det så skjutsade hon mig till Andreas, vi åt fruktsallad och kollade på Bröllopsduellen och The Notebook. Fick också sällskap av Fidele under den andra filmen.

Nu har jag precis umgåtts med Sophie. Är svintrött och vill bara sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback