Paris Day 2

Idag har det varit en perfekt dag, steg upp vid halv tio och åt frulle. Därefter blev det shopping för mig och mamma, vi strosade lite på St. Michel och åt sen en banana split i solen. Sedan fortsatte shoppingen på St Michel och sedan på La Fayette. Hittade en snygging där som flörtade lite med mig, synd bara att han inte började prata, hade gärna gett honom mitt nr ;)

Inhandlade:
Strumpbyxor
T-shirt
Blommig tunika
Svart väska



Mamma och jag hittade en buss att ta hem för att mitt knä och fötterna gjorde skapligt ont. Det är bara med pappa man får åka taxi. Vi vilade lite på hotellet och gick sedan ut och åt mat, jag ville ha lasagne men det var tyvärr slut så det fick bli husets cheeseburgare som jag inte uppskattade så mycket. Paris kvälls/nattliv är igång vare sig det är måndag eller lördag. Gillart!

Nej nu är det dags att läsa och sen slumra in, blir att gå upp vid 7 imorgon. We are going to disneyland eller world eller vad det nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback