Kontroll

Kom hem från Piteå igår, var och hälsade på pojkens familj. Det var kul och alla var supertrevliga! Idag har jag övningskört ca 8 mil. Hämtade katten på pensionat i Hallsta, sen var jag hos doktorn och åkte sedan iväg och handlade. Fan, jag fyller ju 18 på måndag så måste ju fan sätta fart på körtkortsfronten. Har gått på alla teorilektioner så nu är det bara att köra som fan och sen läsa boken och göra lite test på datan. Blir väl att ta det i september eller oktober. Det jag ser fram emot mest med att fylla 18 (efter körkortet såklart) är att få en bankdosa och ha kontroll över sig egen ekonomi. Japp, jag är skum men jag ser faktiskt fram emot det. Jag gillar att ha kontroll och så gillar jag siffror!


I Luleå skärgård

Andreas och Willysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback