Andra advent

Helgen har varit så lugn och det har varit helt perfekt. Fredagen tillbringades med att visa mamma vad jag ville ha i julklapp och sen färga håret mörkt och fint på lilla Sara. Efter det mös jag med Andreas och somnade innan jag visste ordet av det!

Lördagen var jättemysig, åkte till stan och Hälla med Addepadde och julklappsshoppade, fick tag på julklappar till farmor, farfar, pappa och mormor. Blev samt lunch på Coffeehouse by George, de har jättegod foccacia med kyckling.

Idag blev det en rejäl sovmorgon, vi klev upp strax innan ett. Blev en del matteplugg och sen bar det iväg mot gymmet där vi mosade på som bara den! Är helt slut.

Nu känner jag att det gäller att lägga upp det sista skolarbetet smart, har nationella i matte D på tisdag, har en svenska redovisning och ett megastort samhällsprov nästa vecka. Dags att börja läsa kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback