En givande dag

Nu har mamsen äntligen skickat mail till skatteverket angående mitt namnbyte, hoppas på svar snart så jag kan skicka in alla papper och sen heta Josephine forever more.

Dagen har bestått av Saco-mässa, projektarbete och träning.

Jag har insett att det finns så mycket jag vill göra här i livet. Jag vill åka till USA och vara Au Pair i ett år, vilket jag ska göra. Jag vill gå en multi language kurs hos EF där man lär sig upp till tre språk under 6-9 månader. Sen vill jag ju slutligen gå civilekonom utbildningen någonstans i detta kalla land. Det är de tre grejerna jag vill göra hittills. Men sen skulle det ju samtidigt vara kul att plugga i USA eller Paris eller på något annat roligt ställe. Hur ska man någonsin kunna bestämma sig? Och var ska man få pengar till allt? Att plugga i Paris insåg jag idag t ex att det är SVINDYRT, ett par hundra tusen per år.

Nu ska jag läsa lite i En komikers uppväxt.

G'natt

Josephine (snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback