En julegran va

Dagen har jag spenderat i skolan, på stan och på gymmet. På stan så hittade jag en kuvertväska, ett par örhängen och en bh utan band, allt blir perfekt till min balklänning. Så nu är jag verkligen klar, skulle egentligen behöva ett armband med det är shit the same, jag klarar mig utan den lilla detaljen. Fixade samt en 18-års present till Bella som har födelsedagsfirande på fredag. Imorgon är hon 18, grattis stumpan!

Efter gymmet åkte mamsen och jag till Clas Ohlson och köpte en gran med diverse tillbehör. Den blev så perfekt och ser så mysig ut i hörnet av mitt rum.

Jag hade egentligen behövt plugga mer än vad jag hann med idag eftersom jag prioriterade min gran, men det finns ju alltid en morgondag, men känns inte som om jag kommer få så mycket gjort då heller. Men har i alla fall gjort kemiläxan och ska läsa lite samhäll innan jag somnar!

G'natt

Josephine

min julgran

Min allderles egna julgran

Malin på saco-mässan

Här är Malin då hon tränar inför sitt framtida yrke som polis på Saco-mässan. Riktigt stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback