Julen står för dörren...

En dag kvar till jul. Granen är uppe men dock inte dekorationerna som ska vara i granen. Alla mina julklappar är inslagna men ej lagda under granen. Högen av julklappar blir högre och högre för varje dag. And you know what, jag har listat ut en av mina julklappar, var inte så svårt med tanke på att mina föräldrar inte är så smarta, får se om jag har rätt eller ej.

Älskar julen, allt är så mysigt, massa bra filmer på tv, mysig stämning och julgodis. Än har jag inte ätit något godis, det får bli imorgon och endast imorgon eftersom jag och Adde slagit vad om vem som kan hålla sig från godis längst, men julafton är ett undantag! Men vem som vinner är det ju ingen tvekan om, jag har flera års erfarenhet av godisförbud. Du är körd, gubben!

Var hos sjukgymnasten idag, hela mitt ben är som ett enda stort blåmärke, ett gult blåmärke. Har inte sett det innan pga strumpan jag har på benet. Men Marta (min sjukgymnast) sa att det är normalt och att det kan sprida sig ända ner till foten, men det syns bara i riktigt bra ljus. Fick nya övningar att göra, har 8 st totalt nu och ska dit igen den 30 dec för att ta bort stygnen. Tur tur, jag ville absolut ta bort dom innan nyår.

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback