School school school

Sitter här och spelar av lite låtar från Spotify, måste ha något nytt att lyssna på på vägen till Stockholm imorgon. Vi ska på Saco-mässan med skolan, det ska bli riktigt intressant faktiskt, har skivit ner allt jag ska se.

Jag har precis börjat läsa på en bok av Jonas Gardell i svenska B, jag undrar verkligen om den är bra? Jag får bara känslan av att Gardell inte är något direkt spectakulär författare, men maybe he is, det återstår att se.

Det var länge sen jag var så trött som jag varit idag och igår, mina ögon har aldrig varit så tunga. Men trots det har jag gjort klart kapitel 6 i matte D, bara ett kapitel kvar att plugga på inför nationella. Har blivit klar mycket snabbare än jag trodde jag skulle bli, men som sagt är jag en riktig tidspessimist!

Ointressant inlägg...bara massa skola och plugg. That's life at NV på Rudbeck!

Time for OTH och sen kallar sängen, G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback