Soon 2010

Imorgon är det nyår och sen väntar ett helt nytt år av nya erfarenheter och äventyr - 2010. Ska bli spännande!
Idag kom jag hem från att ha spenderat två dagar i Gävle, har varit mysigt och kul. Fick tillbringa tid med den del av släkten som jag inte träffar alltför ofta. Igår spenderades dagen i Valbo och på 9an i Gävle. Där inhandlades två klänningar, blev ännu en nyårsklänning så nu har jag lämnat tillbaka den som jag köpte först.
Stygnen togs även bort idag, alla förutom ett, det såg inte ut som om det hade läkt helt där så dom lämnade det i en vecka, hellre det än att såret går upp. Fick nya övningar, är nu uppe i 14 stycken, det bara ökar och ökar. Kvällen spenderades med Bella och Rickard som kom hit för att umgås, vi lagade mat och kollade på American Beuty. Det är en film som mamma vägrade låta mig se när jag var liten, den var faktiskt bra och har fått massa Oscars. Mytche trevlig kväll måste jag säga! Har även fixat pojkens 19 års present, excited. Gick på lite mer än planerat men what the heck, it's fun.
G'natt
Hoppas alla får en bra nyårskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback