Trist, trist, trist, boring, boring, boring

Är inne på tredje dagen efter operationen och jag mår ovanligt bra. Har inte i närheten av lika ont som jag hade efter förra operationen, har inte tagit någon tablett alls förutom för att jag hade så ont i ryggen för att jag ligger ner hela tiden. Idag fick jag panik för att jag bara ligger ner och det känns som om man bara blir tjockare och tjockare av att inte kunna röra sig så jag tog 10-20 varv runt köksön på mina kryckor. Jag tänker fan inte gå upp ett enda kilo under dom här invalida veckorna. Det sura är ju att jag verkligen hade kommit igång med träningen och tränade tre gånger i veckan, men om man tänker på hur mycket min sjukgymnast kommer tvinga mig att träna nu under det närmaste halvåret så kommer jag definitivt komma igång snabbt igen.

Jag är så less på att ligga och kolla på tv hela dagarna, sova, äta, träna knät varannnan timme och sätta på is på benet varannan timme. Börjar bli som en dagsrytm nu...URTRIST! Kan inte göra ett jävla piss. Idag när jag struttade runt köksön funderade på om jag inte möjligtvis skulle kunna vara ett underbarn och kunna gå på benet efter 1 vecka istället för 2-3 veckor som det ska ta. Let's hope!

Idag har jag inte sovit någonting på hela dagen, börjar väl bli utvilad efter operationen. Sov halva dagen både torsdag, fredag och lördag men nu är det slut på det.

Vet ni vad som är värst av allt? Jag saknar min älskling. Bara tre veckor kvar.




Dessa tre filmer jag har bland annat kollat på idag.
Twice upon a christmas var lite barnslig, but I'm all about childish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback