Finally

Idag har varit både en dålig och en bra dag. Gick upp klockan sju i morse, åt frukost och gjorde mig redo för skolan men mamma tyckte jag skulle stanna hemma. Men vi kompromissade och bestämde att jag skulle gå från kl 11 - 3. Runt kl 9 så ringde sjukhuset, jag ska akutopereras på torsdag kl 07.45 i Köping. Äntligen! Jag är så glad att de blev en akutoperation. I alla fall så åkte jag till skolan vid 11 och direkt när jag kom in i skolan så halkade och tog emot fallet med mitt onda ben (såklart), det knakade och gjorde svinont. Jag klarade mig en timme i skolan, sen kom mamma och hämtade mig, det gjorde för ont för att vara kvar och när jag kom hem så halkade jag igen och tog åter igen emot fallet på det onda benet, det gjorde så ont att jag började gråta. Så nu är smärtan mycket mycket värre än imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback