Ge mig sömn

Jag har sömnproblem...

Det är pga mitt ben, jag kan bara ha det rakt och det gör jätteont hela tiden. Igår gick jag upp vid kvart i nio. Och idag blev det tydligen vid 7. Så drygt! På en lördag liksom, de andra kommer inte vakna förrän kl 10. Nu ligger jag i vardagsrummet med en varm vetekudde över knät och kollar på en film som heter Mel. En annan grej som kan bidra att jag har svårt att sova är att jag får så jävla ont i ryggen av att jag ligger ner hela dagarna.

Som en tröst så klicka mamma och jag hem lite kläder från ellos och bubbleroom igår. För min del blev det tre par skor, ett par svarta chinos, en t-shirt, två linnen, en klänning och en tunn strandklänning. Det var nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback