Jobbjakt

Idag gick jag upp vid elva och fixade lite med mitt CV, sen så provade jag kläder i åratal och åkte sedan till Daniel och sen vidare till stan. Vi gick till olika affärer och frågade om de behövde extrajobbare men såklart så sa de flesta att det redan var fullt. We are in desperate need to get a job! Vid tre så åt jag och Daniel på Spicy Hot och begav oss sen båda hemåt.

    Här är två skrin som jag bad mamma om att få för några dagar sen, tycker dom är så otroligt fina. Det till vänster är jättegammalt, det är från min gammelmormor Laura som jag aldrig träffat. Blockljusen i mitten köpte jag idag på lagerhaus och stenplattan som de står på, gick totalt på 140 kr. Sen så är det min härliga pusstelefon, också från lagerhaus som jag totalt avgudar, i alla fall att kolla på. Inte att prata i!

Nu ska jag äta och vara trevlig och umgås med faster, farbror, farmor och farfar som är här på besök. Sen framåt kl 8 så ska jag, Daniel, Shirin och Marta hem till Totte för att svulla godis och kolla film :) mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback