Kul med grejer att göra...

Idag har det varit en mer effektiv dag, jag gick upp vid halv 11 och kollade på Lassie. Var så länge sen och jag har kommit på att de enda filmerna som är okej att se dubbade är de man såg dubbade som liten. För då är de så man minns dom, nostalgi dubbning! Vid ett så åkte jag in till stan och tog bort de tre stygnen på knät, på tre olika ställen. De gick finfint och dom hade läkt perfekt. Efter det så tog jag gardasilspruta (mot livmoderhalscancer). Sen så blev det att gå till forex för att växla pengar. Ca 2600 kr blev 1030 Zloty :) Polska pengar. Sen så kom jag till höjdpunkten på dagen, dvs Spicy med mamsen. Så har min dag sett ut och nu på kvällen har jag mest degat och packat.

Så imorgon kväll är jag alltså i Polen med Marta och Marlena. Kommer hem på måndag :) då blire uppdatering med bilder förmodligen!

Kommentarer
Postat av: Lea/Bella

haha, zloty. ha så mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback