Lov

Måndag: Kvällen blev inte direkt som planerat, men jag, Totte och Daniel kollade i alla fall film och åt godis. Vi kollade på fredagen den 13:de. Jag måste erkänna att jag gillade den inte så mycket, den var jobbig och inte speciellt läskig. Jag tycker inte det är kul när det är mördare, det är inte läskigt! Det ska vara spöken eller något annat psykiskt grejs. Sånt är läskigt!



Tisdag: Bella kom hem till mig vid ett och så kollade vi på Pulse, jag var lite skeptiskt till att kolla skräckfilm mitt på ljusa dagen. Men vi drog ner rullgardinerna så det blev relativt mörkt och filmen var faktiskt bra. Sen blev vi skjutsade till läkarmissionen där Bella såklart hittade massa grejer medan jag inte hittade nånting. Men det var ändå rätt bra med tanke på att jag ska till Polen och shoppa i helgen. Vi shoppade på Lidl sen åkte vi hem och kollade på Saw III, äckelpäckel!

Onsdag: Dagen har endast gått åt till att DEGA, på hög nivå. Vi kollade på nån konstig tecknad film, en prinsessas dagbok och Skönheten och Odjuret :) Och bakade sockerkaka. När Bella sen åkte vid sju så satte jag mig och åt en semla och läste lite i Tusen strålande solar. Det blev en lite försenad fettisdag idag!



Morgondagen kommer inte bli lika degig, ser fram emot det. Jag har degat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback