Melodifestivalen

Lite smådeppig ikväll eftersom jag ligger hemma medan alla mina kompisar är och festar hos Carro, men har för ont i benet för att festa. Och hur kul är det att gå runt på kryckor på festen?

Eftersom jag inte hade något bättre för mig så har jag precis kollat på melodifestivalen, HE-HE!
Jag blev förvånad över Marie Serneholts dåliga sångröst, hon brukar väl vara bra på att sjunga? Om rösten skulle vart bättre tror jag att hon skulle ha mycket större chans att gå vidare för hennes låt var inte så dålig.
Emilias låt diggade både jag och mamsen. Dock skulle den var så mycket bättre om t ex Miss Li sjöng den, då skulle den vara grym!
Och Petra Mede, vad kan man säga? Jag gillar helt enkelt inte henne, jag tycker hon är otroligt dryg och hyperaktiv.



Förstår ni vad jag menar?
En bild säger mer än tusen ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback