...

Det har varit en bra helg!

I fredags tog jag det bara lugnt med att kolla på let's dance med mera. Tänk att Blondinbella åkte ut, jag trodde hon skulle klara sig lite längre, men vafan hon kunde ju inte hålla benen raka för fem öre. Sen så pluggade jag biologi igår på dagen och skulle sen äta och gå på bio med Sara med hon avbokade för hon var festsugen och ville ha med mig på fest ute i Skultuna men jag vägrade. Iaf så slutade kvällen med att jag, Sara, Daniel och Totte åkte till Marie som fyllde 18. Hade inte festat sen nyår, men det var faktiskt kul där :) Tack för en kul kväll Marre. Sov sen hos Totte, vi kollade på Boggeyman 3 när vi kom hem, rätt overklig film. Inte så bra! Men båda somna efter halva filmen så vi kollade klart imorse. Konstigt nog var jag inte speciellt bakis idag, vilket jag ALLTID brukar vara. Sen så åkte jag hem vid ett och degade. Vid halv 4 så gick jag och Marta på ett steppass, det var väldigt svårt att hålla koll på alla stegen.

Nu borde jag plugga men orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback