fredag

Idag så vaknade jag lite sent för jag inte kunde sova igår, somnade väl runt halv 2 och vaknade 30 min innan jag skulle åka till skolan. Men kom ändå precis i tid till skolan. Dagen var helt OK, hade engelska på morgonen, vilket är mitt favorit ämne, älskar språket. Sen så hade vi idrott, vi skulle göra en egen dans, det var kul. Vi var nio stycken i våran grupp, dansen blev faktiskt bra hehe! Jag skrattade så jag grät på lunchen idag, Sara sa en rolig sak, eller det som var kul var hur hon sa det. Det blev lite Robin Hood-inlevelse!

Efter skolan så gick vi till resia och pratade med någon tant där inne om olika resemål. Vi hittade en bra resa till Rhodos för 5800 för en vecka. Men grejen är att om vi vill ha det priset måste vi beställa innan tisdag, och vi kommer förmodligen inte ha bestämt oss tills dess.  Känns ganska omöjligt! Sen så gick jag och Christoffer och gymmade, jag körde bara kondition, ingen styrka med tanke på att jag körde det igår. Det var också en väldigt sur Daniel där, men aja, what to do.

Såg en på gymmet som var grymt lik en typ 80årig Arnold Schwarzenegger.



Han såg ut som bilden till höger, fast lite slankare och gråhårig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback