söndag

Nu är helgen slut och dags för ännu en skolvecka, det är konsigt att man kan vara så skoltrött direkt efter ett lov. Fast med tanke på att det är Rudbeck jag går på så är det nog inte så konstigt, tar tillbaka påståendet!

Idag så klippte jag mig hos min moster, som alltid när man klippt sig så känns det ju så himla mycket kortare vilket jag inte gillar men men, It'll growl. Sen så blev det att plugga matte i någon/några timmar, kul. Känner mig lite smått panikerad inför provet på onsdag, eftersom jag inte kan nånting, har inte hängt med på någon lektion smart som jag är. Men det löser sig väl I guess. Vid 7 så gick jag och mamma på bio, Yes Man blev det, den var riktigt bra tycker jag, humor!

                                                         

Killen är rolig!




Hur kan någonting kännas som om det ska sluta innan det ens börjat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback