Tillfriskning

Nu har jag varit sjuk i prick en vecka imorgon, halsfluss tydligen. Har varit ett helvete rent ut sagt. Hög feber och har knappt kunnat äta nånting för halsen. Och har missat tre dagar i skolan nu, shit! Well, operationen på måndag är i alla fall inställd, de ville inte ha någon som äter penicillin där, de räckte med att jag är diabetiker tyckte dom. Jag tycker det SUGER, för jag har väntat hur länge som helst på den här operationen, men nu blir det att vänta ca 1-2 månader till, hurray! Och tydligen så ska man vara "sjukskriven" 1-3 veckor efter om man har lätt jobb, vilket skola då är. Jag har knappast tid att vara borta ens en vecka. Vi får väl se hur det går med det där. Men januari och början av februari kommer bli ett helvete i skolan, nationellt prov i fysik A och matte C, språkprov och så ett enormt biologiprov. Det ska vi väl klara, det lär ju i alla fall rudbeckslärarna anse när dom sätter upp planeringarna. Jag tror faktiskt inte dom inser hur mycket vi har egentligen. De kör väl sitt eget race!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback