Utvilad

Hejsansvejsan!
Denna onsdag bestod av en ganska lugn dag med matteprov i slutet på dagen, som gick sådär. Jag var helt klart utvilad idag med tanke på att jag somnade kl 7 igår och sov alltså 12 timmar, skönt as hell. Hade lite problem att gå imorse pga en brännande träningsvärk i vaderna, gick med böjda ben till en början. Det har kommit pga bodystepen i måndags. Och gymmet igår gav en hel del träningsvärk i ljumskarna, känns bra! Måste börja stretcha mera...

Nu har jag tänkt att jag ska skriva ner argument för och mot ett proggresivt skattesystem med höga skatter, ska debattera om det imorgon på samhällskunskapen. Sen ska jag kolla på One tree hill och sova hade jag tänkt. Satsar på tidigt ikväll med, dock inte så tidigt som sju men kanske mellan nio och tio.

Goodnight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback