alltid bra att vara ute i god tid

Midsommar var väldigt trevligt, vi var ca 25 pers här hemma i Barkarö. Vuxna och lite yngre människor. Vi åt, spelade fotboll, drack, sjöng, spelade kort, kollade film. Det var helt enkelt ett bra dygn, även om man var jäkligt trött i slutet. Och idag har det varit en slappardag såklart, alla som sov över kollade först på Patrik 1,5 och sen Die Hard 4. Jag tvingade mig själv att kolla på den trots att jag inte brukar uppskatta action men den var faktiskt bra.

Nu har jag börjat packa till peace and love trots att jag inte åker förrän på tisdag eftermiddag men det är ju aldrig fel att vara ute i god tid. Jag inser nu hur överdrivet mycket kläder jag har planerat att ta med, får nog lov att sålla bort lite.

Imorgon blir det förmodligen lite övningskörning, handla på Ica Maxi, Spicy med Christoffer och hämta en minimal sovsäck hos min p-vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback