Summer?

Och så var det sommarlov!

Jag har sovit ca 14 timmar inatt, det märks att det är sommarlov. Men dock kan vädret gärna bli bättre. Igår kväll så läste jag ut Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson, började idag på hans tredje bok Luftslottet som sprängdes. Dom är så bra. Ikväll övningskörde jag till Sofie, jag skulle dit på en liten middag med totalt 5 tjejer. Sofie ville väl visa upp sin nya lägenhet som är så otroligt fin. Det var en trevlig kväll med en väldigt god efterrättsdrink, bestående av jordgubbar, glass, sprite och bacardi apple, jummy!

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite om vad man ska tänka på när man kör, det är ju dags att börja plugga på teorin. Planerar på att ta körkortet i slutet av augusti eller början av september. Får se om jag kan få till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback