Ännu en slapp söndag som går snabbare än den borde...

Jag gick upp vid 11 då klockan ringde, då la jag mig i soffan och läste ca 70 sidor i Twilight. Nu har jag kommit mer än havla boken och det går så snabbt att läsa den. När jag läst mina sidor för dagen så bestämde jag mig för att rensa ur mitt toalettskåp lite, slängde en parfym, lite ögonskuggor och nagellack. Min tvål som jag egentligen inte gillade så värst mycket har tagit slut på toan, så jag slängde den. Så funderade jag lite på vad jag istället skulle ha för tvål och tänkte på en speciell tvål som jag ÄLSKAR. Har aldrig känt doften av något godare, tror ni inte då att jag hittar just en sån tvål högst upp på toalettskåpet. Det gjorde min dag!

I övrigt har jag en väldans träningvärk i ryggen och armarna efter gymmet igår. Finns ingen bättre känsla, den är jobbig men samtidigt så skön. Och då vet man att träningen verkligen tar! Perf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback