Happy Birthday

Pappa fyller hela 53 år idag. Det har firats med att släkten kommit över och ätit och fikat. Jag hämtade mormor och mina två kusiner i Kolbäck, det var en trevlig åktur. Jag gillar att sitta ensam i bilen och sjunga högt till musiken.

Övriga dagen har tillbringats i skolan och på gymmet med Danny. Körde mest kondition idag och drack så mycket vatten att jag kände att jag ville spy!

Imorse väckte mamma mig kl 6 för att vi skulle gratta pappa med frukost på sängen, trots att jag började skolan tjugo i tio. Efter vi ätit somnade jag i mammas och pappas säng och drömde skumma drömmar. Jag drömde att världen blev attackerad av enorma robotar, bland annat en ENORM R2D2 (roboten i star wars). Asläskigt!

Sen drömde jag också att jag låg i ett badkar, som var bak i min brors bil :S Vem fan badar i en bil liksom? Och vem fan har ett badkar i bilen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback