Dags att ta tag i "Josephine" ärendet nu

Ligger i min gosiga säng nu. Ska strax sova, men är inte tillräckligt trött än. Jag har precis mailat skatteverket för lite frågor över min namnändring och så har jag beställt hem en övningskörningsblankett för A-körkort, wey! Ikväll har jag jobbat stängning och även kollat på Changeling med mor min, den var superbra måste jag säga.
Imorgon kl 15 är det dags för farfars begravning, blir jobbigt men i alla fall kul att träffa släkten från Gävle.
HA SÅ KUL I BERLIN C, D, L & E!

Kommentarer
Postat av: Daniel

TACK JOSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!! Hoppas att du är skit effektiv tiden jag är borta! Vill höra om allt du hunnit med på tisdag! X

2010-04-09 @ 02:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback