A great day

Nu har jag precis bölat klart till senaste OTH avsnittet. Det är absolut dags att sova nu, ska upp runt 6 - halv 7 imorgon för att gymma så jag behöver min skönhetssömn.
Dagen har varit så bra! Kom hem från Tallin idag, åkte på 40 timmars kryssning med Andreas. Blev en del shopping, köpte 6 överdelar och två par byxor, är supernöjd. Gick på min sista lektion på dagen (den enda jag hann med), därefter åkte jag och mammi och handlade hårfärg på ica. Nu är jag alltså mörkbrun i huvudet, blev mörkare än tänkt, men det är inte hela världen, jag passar i mörkbrunt hår. Har dessutom fått reda på att jag fått provanställning på Subway, så ska på introduktion på måndag, jag är superglad.
Hela gamla stan i Tallin är medeltid, till och med folket som jobbar där.
Det gav en riktigt mysig känsla
Vi hittade ett fik som hette Josephine, passande med rätt stavning och allt.
Vi åt på ett litet mysigt fik i gamla stan. Mums!
Det hade också en gammaldags atmosfär över sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback