Då drar jag...

Om några timmar drar familjen till Playa del ingles, ska bli superskönt med tanke på den stressiga vecka jag har haft. Har jobbat tis-fre, 3-4 timmar varje dag efter skolan plus att jag har pluggat inför ett matte E prov som jag hade idag, det gick väl sådär, kommer åtminstone få G. Har börjat få in rutinerna på Subway nu och jag tycker det är superkul när det finns mycket att göra. Nu ska jag sova i ca 2 timmar och sen gå upp för att åka till Arlanda. Bloggar från Gran Canaria i helgen ;)

Foto av H10 Playa Meloneras Palace, Maspalomas
Inte så bra kort, men det är i alla fall ett jättefint hotell där jag kommer tillbringa min tid vid poolen och i gymmet åtminstone 3 gånger om inte mer.
G'bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback