Dag 1

Idag har det varit slagsol, det är perfekt temperatur också, man dör inte när man ligger och solar. Mamma och jag körde vattengympa kl 12, det var lite fantasilösa övningar men men något gav det nog. I övrigt har vi solat och badat och var precis ute och åt på en restaurang som hette Ciao Ciao. Pga av dubbelbokning av rum så fick vi inte våran suite förrän idag, vilket var väldigt drygt men nu har vi äntligen gjort oss hemmastadda och suiten är superfin.
Imorgon blir det nog så att vi hyr mopeder och åker runt på ön hela dagen. Kul!
Nu har jag fått klartecken från chefen att jag får ledigt då vi ska åka ett gäng till sälen, ska bli superkul. Men måste dock kompensera genom att jobba extra både helgen innan och efter men vad gör det - money money!
Nu är det dags för sängen, är ju trots allt här för att vila ut mig.
G'natt
Hälsningar från Maspalomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback