Fick äntligen sova ut

Tog en välbehövd sovmorgon idag och det var sååå skönt kan jag säga. Eller tog och tog, jag började inte förrän 12.10 och så valde jag att gymma efter skolan istället för på morgonen. Så jag sov totalt i 10,5 timmar, superskönt! Dock så blev det inget gym alls, eftersom det inte fanns några parkeringsplatser på sjukhuset och jag orkade inte krångla så det fick bli att åka hem istället. Får bli att gymma imorgon istället.
Imorgon blir det att fira Sara som blivit 19 år, det ska bli kul. Dock kommer torsdagen förmodligen inte bli så rolig, bakis och pigg. På torsdag är det även dags för fortsättning av min introduktion på Subway.
Nu ska jag antingen läsa Eclipse, plugga kemi eller kolla OTH. Vad ska man välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback