Introduction

Idag har varit en bra dag. Jag började dagen med att gymma kl 07.30 då sjukhusets gym öppnade, tog mig till skolan så jag kom relativt i tid, blev 5 min sen. På handledartiden fick jag äntligen reda på mitt Engelska B betyg - MVG (weeey). Hade endast två lektioner så efter skolan gick jag, Märta, Louise och Shirin på stan. Jag köpte en ring och födelsedagspresent till lilla Otrivin (Sara). Därefter var det dags att bege sig mot Subway, där jag kommer spendera en stor del av min fritid framöver. Hade introduktion med min chef Mattias och han visade lite allt möjligt, nu har jag fått hem lite "läxa" över olika dressingar och hur mycket grönsaker man ska ha på 15 & 30-cm mackor med mera. Det är mycket man ska kunna men ska tvinga in det i hjärnan fram tills på torsdag då jag ska jobba igen!
Idag fungerar rapportsidan igen (finally), så nu har jag skickat in mina hemliga små uppdragsrapporter också, det känns superskönt.
Nej nu ska jag börjar plugga antingen kemi eller dressingar, what to choose!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback