Effektivitet gillar vi

Till skillnad från gårdagen är jag nöjd med denna dag, den har varit effektiv dock har jag inte mått så bra men det är en annan femma. Nyser konstant, är snuvig och har väldans ont i huvudet men jag överlever! Hade matte redovisning i morse som gick prima, det blev ett MVG. Fick skjuts av Pontan hem i snöovädret idag, en snäll själ det där. Därefter bakade jag två minisockerkakor till mig och Robin och började därefter plugga, kom ganska långt med samhällsarbetet och har även pluggat fysik trots att det är 2 veckor tills jag har prov. Anledningen till att jag pluggar så tidigt är för att provet är dagen efter jag och Adde kommer hem från Tallin och vill inte direkt sitta på båten och plugga.
Nu ska jag sova för jag har bestämt mig för att börja somna i tid på kvällarna så jag får mina 8 timmars sömn.
G'natt
Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback