Har min otur vänt?

Besöket hos doktorn var lyckat. När jag berättade vad som hänt och hur det kändes så sa han direkt: det där kan jag berätta vad det är för något och det är helt ofarligt. Kändes riktigt skönt att höra. Det var nämligen en av senorna som de hade gjort mitt nya korsband av som inte riktigt hade lossnat under operationen utan istället lossnade i förrgår. Så ligger det till och trots smärtan när jag går så känns det super att veta att allt är som det ska i knät.
Imorgon blir det besök hos min sjukgymnast Marta för att förmodligen få lite nya övningar och ta bort det sista kvarvarande stygnet.
Kl 21.40 ska jag hämta min pojk på stationen som äntligen kommer hem efter att ha spenderat hela lovet i sin hemstad Piteå.
Imorgon fyller Marta 18 bast så det blir att jaga present till henne efter skolan och sen fira henne på kvällen!
G'bye
Josephine

Kommentarer
Postat av: Marta

Hihihihih present hiihiih ;)

2010-01-07 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback