Helg

Sitter i min säng nu och skrev precis klart en liten engelska grej som ska vara inlämnad på tisdag. Det har varit en lugn och skönt helg. I fredags så hyrde jag och Andreas film och bara degade. I princip samma sak blev det på lördagen fast det kändes som om vi sov hela dagen för vi klev upp runt ett, bestämde oss att lägga oss i sängen igen för att kolla på film och helt plötsligt var klockan 4 och det var mörkt utomhus. Idag läste jag ut New Moon också, den var bra, precis som ettan.
Det känns som om jag ligger rätt bra ikapp med allt pluggande, det känns skönt. På tisdag fyller pojken år, undra vad jag har att ge honom...excited!
Familjen håller i för övrigt på att besluta om utomlands resa, det ser ut som att familjen Andersson ska dra iväg någonstans den 26 februari. Pappa funderade på USA först men det känns så långt bort för bara en vecka, då tyckte jag hellre Mexico istället men nu har vi börjat fundera på Gran Canaria istället. Jag vet att det är ett långt steg från att vara inne på USA till att komma in på Gran Canaria, men just nu känner jag helt enkelt för en traditionell charter semester i ett varmt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback