It will cost ya

Gårdagen spenderades hos pojkvännen, vi åt med hans familj och släkt och spelade TP. Den äldsta generationen vann. Jag kan ju helt klart erkänna att jag suger på TP. Vi gick och la oss innan tolv och sov så sött ända fram till kl halv 11, det var precis vad jag och min hängighet behövde, dock mår jag inte på topp än. Tog mig i alla fall till jobbet vid ett och jobbade till kl fem, det var skönt att äntligen få jobba efter ett uppehåll på 2-3 månader. Denna kväll har jag i alla fall tjänat ihop 200 kr på att skjutsa och hämta mamma och pappa. Behöver pengar till Polen och Tallin.

Jag börjar få lite smått panik pga att alla mina kläder växer ur mig, i princip alla mina kläder är för stora och jag har inte så pass mycket pengar att jag kan köpa massa massa nytt som jag egentligen vill. Att gå ner i vikt kostar skjortan! Ska be mamma sy in en klänning och två kjolar i alla fall, om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback