Skola skola skola

Samlade nyss lite fakta på internet inför ett samhällsarbete som ska in nästa vecka. Vill inte vara ute i sista sekunden så ska väl börja skriva på det imorgon. För övrigt så funderar jag på om det inte är dags för mig att dyka mig ner i Stieg Larssons tredje bok, Luftslottet som sprängdes. Ska fundera lite på det, den är ju såå lång!
Snart så ska familjen åka och hälsa på farmor och farfar, det var några veckor sedan jag träffade dom sist så det är verkligen dags. Sen så blir det att fiska upp Adde på hemvägen och måste plugga matte E ikväll, vill för en gångs skull vara ikapp med planeringen. Matteredovisningen på onsdag känns som om den kommer gå superbra, hoppas jag i alla fall, tog ca 10 minuter för Marta att få mig att förstå allting. So i'm not stupid, hade bara en sån press på mig innan att jag inte kunde få mig själv att förstå.
G'bye
Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback