Nöjd nöjd nöjd

Jag sitter i randiga soffan och är supernöjd, jag är i princip klar med mitt samhällsarbete om ett U-land som ska in om 1 vecka och 1 dag. Ska bara läsa igenom det och göra lite små ändringar i helgen hade jag tänkt. Anledningen till varför jag har gjort det så tidigt är för att jag nästa vecka har ett religionsprov och ett fysikprov. Det är helt enkelt för mycket att ha tre grejer på en vecka, plus att jag förmodligen kommer jobba några dagar den veckan också. Och för att inte tala om projektet, vill spy. Måste göra det också! Det får bli imorgon, jag har pluggat nog för en dag.
På tal om ingenting så blev jag magsjuk på Gran Canaria, så typiskt, både jag och pappa var sängliggande när det var strålade sol ute. Som tur var missade jag bara 1,5 dag med tanke på att jag blev sjuk i slutet av resan. Känner mig fortfarande konstig i magen, den bubblar och håller på, men ska ta mig till skolan imorgon i alla fall och är förhoppningsvis igång på jobbet på onsdag igen.
Har fyra stora påsar med gamla och för stora kläder som ska ut ur garderoben nu. Dom ska iväg till myrorna. Om jag skulle slänga alla kläder som är för stora skulle jag knappt ha några kvar så lite får stanna. Ska prata med pappa om viktnedgångs-bistånd. Måste köpa mer kläder som passar!

Kommentarer
Postat av: Fjårtiz?

tröttnar du aldrig på att blogga?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback